Torsdag

Sitter hos min karl i boden och det är super!
Har kommit till Boden idag och med mig har jag världens bästa hund.
Har varit ute på en promenad nyss och Älskling har varit hos sin far och hjälpt han med en stereo till en lastbil, verkade vara en VÄLDIGT svår stereo ;) Fast egentligen var det bara det att hans far sega otroligt mycket så jag hann duscha i typ en halvtimme sen ut med hunden på en lite längre promenad! Så tur att dom var SNABBAST i boden!
Hah, nej de gjorde inget för jag fick tiden att gå ändå.
Varmare här än i Kiruna, oväntat.. not!


Imorgon ska jag,älskling,Per och jennifer fara till lule och shoppa, fast per och älskling ska till elgiganten och sånna där killstuff som dom gillar:P Så ska jag och jennifer studdsa omkring i lule och göra stan osäker i någon timma :)



Nu ska jag se film, hej!

Sometimes it seems that you dancing with the devil. . . .

Javisst, den frasen har fastnat i min hjärna för ibland känns det verkligen som att jag dansar med djävulen, men det är bara mina mörka dagar som känns likt frasen. Allt för ofta. .  :)

Men det är bara kämpa på, och slåss mot minnen som är totalt svåra att komma ihåg..

Idag har jag jobbat från 12-20, och det var jobbigt och tråkigt, eftersom det är ett nytt ställe..
Älskar MITT ställe mer, SOLBACKEN <3<3<3 ;)
Hah!

Nog om det..
Till helgen fyller min snyggingjenne år och jag ska åka till boden, för att träffa min älskling (magnus) och min älskling två (jennifer). Fredag blir det bara myspys med magnus och på lördag smäller de med kalas med jennifer + company!
Gratulera henne, gott folk. :)



Sen till kroppens styrsel!
Jag och jennifer ska börja med nytt liv den 1/1-09. Bara för att personligheten ska växa litegrann.
Lycka till, åt oss.. men de är klart som fan vi klarar det här :*)



RSS 2.0