- hopplöshet som skadar mer än vanligt

Idag, ikväll känner jag mer utav hopplösheten och mer av saknad efter något som inte längre existerar.
Ikväll, är de en tung kväll, fylld av ångest,sorg och ilska..
Vad gör man när själen sviker, allt man kämpat för bara rinner ut i sanden?
Ja de svaret har inte jag, och kommer aldrig få reda på de heller.


Kvällar som denna vill man bara ge upp, sluta slåss för det som egentligen inte är någonting alls.
Jag hatar sånna här rader, hatar att orden strömmar ut via mina fingrar, hatar världen och allt desslike just nu. vill bara sova, glömma alla dagar och vakna upp som en ny människa..



Enda personen man kan lita på i livet just nu är Magnus och tack vare dig så orkar jag upp för tillfället, jag älskar dig <3 Vännerna är inget att lita på faktiskt.
Du är den enda sanna i min värld, älskling <3



Hopplösheten som skadar mer än vanligt - gör ont.

Onsdag

Helluu..!
Idag har jag bara tagit de lugnt och sen var jag med Nadja hela kvällen och vi kollade en film som var rätt bra, sen for vi ut en sväng med Saaben och de va ju helt okej, och du gumms, det kommer ordna sig ska du se! :) Allt blir bra tillslut.. även om man inte tror de och att de kan ta lång tid är inte roligt, men de kommer bli bättre <3 :)


 <3




Konstigt hur ens hjärta bara kan slå hårdare för att man ser något gammalt, något som en gång i tiden betydde rätt ordentligt, funderar på hur allt egentligen hänger ihop, för vad har nostalgi med nutid att göra?! Och det blir ju inte bättre av att jag sett dig två gånger på tre dagar.. Känslomässigt så har jag inte fallt eller något liknande, men de tar faktiskt ont ändå..   : /


 






kan ju även berätta att jag saknar min Magnus jävligt mycket, och att han är solstrålen i mitt liv, glad att jag har dig hjärtat. 3/8-08 <3




Nu ska jag slösa min tid för denna kväll med ett idiotiskt och onödigt spel men samtidigt är de JÄVLIGT roligt, så våga klaga! :)



Puss!




RSS 2.0