3/8-08 <3

Att kärlek kunde vara något vackert kunde jag aldrig tro, men när den troligtvis rätta killen kommer in i ens liv och man verkligen vågar tro på att de är äkta, så är det faktiskt något riktigt vackert.
Man behöver aldrig känna sig ensam, oviktig och ointressant.




Magnus Jansson
Du får mig verkligen att känna mig viktig och fantastisk.
                     Aldrig kännt sådan glädje som jag gör med dig, din närhet ger mig trygghet.
Jag mår så bra med dig älskling, ditt leende får hela himlen att glänsa.
Är så glad att jag har dig vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Du är bäst .
Och jag tycker mycket om dig <3
                 3/8-08 Best day ever . .               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0