. . . . . . . . . Sometimes it seems that you are dancing with the devil

Hej eller hejdå det spelar ingen roll..
Idag är det ganska mörkt i mitt liv och jag är hyffsat less. . .
men vad ska man göra, bara fortsätta kämpa fast ja bröt mitt sjumånaders löfte till mig själv men de var de värt.
Vad gör man när alla tankar stormar en som en hungrig eld på torr näver...
Då är de inte så lätt att vara stark . .  utan flykt till friheten bara för en stund.

inget djupt men ja bröt mitt löfte o de va inte bra men gjort är gjort.
Bara ja inte fastnar i beteendet igen, för då kommer ja förlora mycket igen.

Vad är det som gör allt så förbannat mörkt?
Jag fattar inte, har världens bästa vänner och den underbaraste pojkvännen man någonsin kan ha?
Va är det egentligen mer man kan behöva?
- svaret finns inte här, tillgängligt för mig och det kommer aldrig bli tillgängligt heller men jag ska inte sluta leta. . 
utan bara för stunden.

För stunden vill jag bara gråta eller något, vet inte vad det är med mig, snälla låt mig inte falla så djupt som förr, klarar inte fall igen, inte igen inte igen inte igen..
Man kanske märker på mitt skrivande här just nu att jag är ganska splittrad, eller ja..förvirrad och de är faktiskt sant.



Det är massa saker jag saknar från förr, tänkt på de nu under kvällen och det gör ont att sakna..
Har massa dagböcker hos morsan som ja ska ta o läsa igenom imorgon och sedan bränna upp, så glömmer man lättare livet från förr, eller?



Nåväl, idag har jag umgåts med Matilz & Kuoppa, vi var på brända och tog en kaffe, eller ja matilz käka macka o drack dricka ;D men gott med kaffe och trevligt sällskap, perfekt!
Sedan var de hem till tvättstugan,suck.. och självklart hade ja bokat FEL äckeltvättrum så fick de rummet med svindåligt torkrum men tur som var så var de ingen i rum 2 så kunde torka kläderna iaf :D
På torsdag eller fredag åker jag till älskling och då ska jag bara ta de lugnt, njuta av lugnet för ett tag, få koppla bort allt.
Ska även hjälpa jennifer i helgen och packa upp till deras nya lägenhet som hon o stoffe köpt :) Grattis ! <3





Nu är det o vänta på Najja o elina , vi ska schöööööpa k000000000000rv..
/E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0